FANDOM

Moc kajojowych szponów - jest to opowieść która opowiada o dzieciach z klasy 2 gimnazjum, jednak miały oni mały problem, w szkole w swojej klasie spotkali dziwnego chłopca który nidość że nazywa się kajoj to co najgorsze nie obcina swoich wielkich i mocnych szponów.

Rozdział 1:"Strach"

Gdy rozpoczął się normalny środowy poranek , to wszyscy uczniowie wraz z kajojem szli do szkoły, i mieli oni normalne 6 lekcji bo mieli na rano, czyli na 8:00. Najgorsza jednak była lekcja fizyki i techniki, Na fizyce 2 chłopców ------- i -------------- zwany ---------- i zezolem zaczęli przygotowywać się do prezentacji na bardzo długi i dziwny temat, gdy już zaczęli czytać informację to właśnie kajoj wstał z ławki i pokazał ---------- i -------- szpony, gdy potem wszyscy wybiegli z sali, nawet nauczyciel fizyki i techniki. Jednak kajoj poszedł za nimi, wszyscy uczniowie biegli w różne strony gdyż ------- i ------- pschowali się w kiblu damskim, to on skorzystał z okazji i poszedł za ------- i ---------, ----------przypomniał sobie że musi iść na obiad a ----------- się spytał panią na dyzurze czy może iść z nim, ale problem był, niestety nie mógł a kajoj go znalazł i pokazał mu szpony, jednak on korzystając z jeszcze 1 okazji zbił szybę w oknie i uciekł przez okno do domu.

Rozdział 2:"Koszmarny dzień"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki